Isporuka

Isporuka

Nakon izvršene porudžbine potrošaču stiže potvrdni mail o uspešno izvršenoj narudžbini.

Nakon prijema Vaše porudžbine naš sistem će uraditi pretragu za traženi artikal.

Od momenta prijema Vaše porudžbine do momenta isporuke planirano vreme dostave je do 5 radnih dana.

Ukoliko ste pri narudžbini poručili veći broj artikala, moguće je da Vam kurirska služba isporuči tražene artikle u više paketa u više dana.

Napomena: ukoliko u zbirnoj porudžbini nemamo neki od artikala, svakako ćemo izvršiti isporuku artikla koji ste naručili, a koji je dostupan na našem stanju.

Standardna isporuka

Standardna isporuka podrazumeva isporuku sa rokom do 5 radnih dana od momenta izvršene narudžbine. Ukoliko želite da zamenite artikal, trošak slanja zamene snosi potrošač u oba smera.

Kurirska služba – preuzimanje isporuke

Izabrana kurirska služba za dostavu porudžbine je Post-Express – eksterna firma koja vrši dostavu robe. Pošiljke se isporučuju na adresu navedenu u porudžbini u periodu od 08 do 18h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite putem e-mail adrese info@

Isporuka

Nakon izvršene porudžbine potrošaču stiže potvrdni mail o uspešno izvršenoj narudžbini.

Nakon prijema Vaše porudžbine naš sistem će uraditi pretragu za traženi artikal.

Od momenta prijema Vaše porudžbine do momenta isporuke planirano vreme dostave je do 5 radnih dana.

Ukoliko ste pri narudžbini poručili veći broj artikala, moguće je da Vam kurirska služba isporuči tražene artikle u više paketa u više dana.

Napomena: ukoliko u zbirnoj porudžbini nemamo neki od artikala, svakako ćemo izvršiti isporuku artikla koji ste naručili, a koji je dostupan na našem stanju.

Standardna isporuka

Standardna isporuka podrazumeva isporuku sa rokom do 5 radnih dana od momenta izvršene narudžbine. Ukoliko želite da zamenite artikal, trošak slanja zamene snosi potrošač u oba smera.

Kurirska služba – preuzimanje isporuke

Izabrana kurirska služba za dostavu porudžbine je Post-Express – eksterna firma koja vrši dostavu robe. Pošiljke se isporučuju na adresu navedenu u porudžbini u periodu od 08 do 18h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite putem e-mail adrese info@infiore.rs. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, ostavi karton sa podacima o pošiljci koju u roku od 5 dana možete preuzeti u prostorijama JP Pošta. Ukoliko do tada robu ne budete preuzeli, pošiljka nam se vraća.

Nova usluga – preuzimanje na paketomatu. Odaberite opciju preuzimanje na paketomatu, a nakon toga i odgovarajuću lokaciju. Nakon što od kurirske službe dobijete kod, vaš paket je spreman za preuzimanje. U poruci obaveštenja od kurirske službe biće vam naveden i rok za preuzimanje paketa.

Provera isporuke od strane kupca

Molimo Vas da nakon preuzimanja pošiljke proverite da li artikal u ispravnom stanju.
Ukoliko primetite da artikal nije u ispravnom stanju, neophodno je da nas odmah obavestite putem e-mail adrese info@infiore.rs.
 

Cena isporuke

Isporuka u našoj online prodavnici je besplatna za sve porudžbine iznad 6.000,00 dinara.
Za porudžbine u vrednosti manjoj od 6.000 RSD cena isporuke je 420 RSD. PDV je uračunat u cenu.

U slučaju zamene potrošač snosi celokupne troškove transporta kurirske službe.

Zamenu možete izvršiti kontaktirajući nas na 063/1404-209 ili slanjem zahteva za zamenu sa naznakom artikla koji menjate i artikla koji želite da Vam dostavimo.

Ukoliko odaberete opciju plaćanja pouzećem, imate dodatni trošak u iznosu od 250 dinara.

Artikli koji nisu dostupni

Za artikle koje nismo u mogućnosti da isporučimo, obavestićemo Vas putem e-maila.

Za porudžbine izvršene putem e-maila, Intimomoda će poslati e-mail na unetu e-mail adresu.

Reklamacija i zamena

Detaljne instrukcije za reklamacije pogledajte ovde.

U slučaju zamene, troškove slanja robe plaća potrošač.

Napomena: Ponuda važi dok traju zalihe.

.rs. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, ostavi karton sa podacima o pošiljci koju u roku od 5 dana možete preuzeti u prostorijama JP Pošta. Ukoliko do tada robu ne budete preuzeli, pošiljka nam se vraća.

Nova usluga – preuzimanje na paketomatu. Odaberite opciju preuzimanje na paketomatu, a nakon toga i odgovarajuću lokaciju. Nakon što od kurirske službe dobijete kod, vaš paket je spreman za preuzimanje. U poruci obaveštenja od kurirske službe biće vam naveden i rok za preuzimanje paketa.

Provera isporuke od strane kupca

Molimo Vas da nakon preuzimanja pošiljke proverite da li artikal u ispravnom stanju.
Ukoliko primetite da artikal nije u ispravnom stanju, neophodno je da nas odmah obavestite putem e-mail adrese info@infiore.rs.
 

Cena isporuke

Isporuka u našoj online prodavnici je besplatna za sve porudžbine iznad 6.000,00 dinara.
Za porudžbine u vrednosti manjoj od 6.000 RSD cena isporuke je 420 RSD. PDV je uračunat u cenu.

U slučaju zamene potrošač snosi celokupne troškove transporta kurirske službe.

Zamenu možete izvršiti kontaktirajući nas na 063/1404-209 ili slanjem zahteva za zamenu sa naznakom artikla koji menjate i artikla koji želite da Vam dostavimo.

Ukoliko odaberete opciju plaćanja pouzećem, imate dodatni trošak u iznosu od 250 dinara.

Artikli koji nisu dostupni

Za artikle koje nismo u mogućnosti da isporučimo, obavestićemo Vas putem e-maila.

Za porudžbine izvršene putem e-maila, Intimomoda će poslati e-mail na unetu e-mail adresu.

Reklamacija i zamena

Detaljne instrukcije za reklamacije pogledajte ovde.

U slučaju zamene, troškove slanja robe plaća potrošač.

Napomena: Ponuda važi dok traju zalihe.